Espoon tien varrella oli torstaina yllättävä näky. Espoonportin ja jalankulkuväylän välistä kivetyksestä löytyi moottoripyörä, jolla alle 40-vuotias mies ajoi kuolemaan johtaneen onnettomuuden keskiviikkona.
Moottoripyöräilijä menehtyi onnettomuudessa, kun hän menetti moottoripyöränsä hallinnan ja törmäsi HSL:n bussin kylkeen. Onnettomuus tapahtui noin kello 11 aikaan keskiviikkoaamuna.
Yli vuorokausi tapahtuman jälkeen, eli torstaina kolmen jälkeen iltapäivällä, moottoripyörä oli edelleen onnettomuuspaikan läheisyydessä.
Moottoripyörän ympärille on asetettu kynttilöitä. Kuva: Mohannad Hazim
Ilta-Sanomien lukija havaitsi moottoripyörän tien varrella torstaina. Kuva: Mohannad Hazim
Ilta-Sanomien lukija Mohannad Hazim näki moottoripyörän torstaina noin kello 15.20. Moottoripyörän ympärille oli asetettu yhdeksän kynttilää, ja pyörää ympäröi varoitusnauha.
Pyörän päälle oli myös laskettu kimppu valkoisia ruusuja.
Poliisi on kirjannut keskiviikon tapahtumista rikosilmoituksen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Lisäksi poliisi tutkii kuolemansyytä.
HSL:n viestinnästä kerrottiin keskiviikkona Ilta-Sanomille, että yhtiö on tietoinen tapahtuneesta, mutta asiasta ei ole tällä hetkellä lisätietoa.